بهترین سمت انگیزشی چیست

Wiki Article

“Almost every fantastic achievement started with anyone last but not least obtaining ticked off, declaring, ‘Enough!’ and standing as many as battle”

آن ها برای موفقیت در کنکور به جای اینکه بگویند “اگر قبول شوم چقدر اتفاقات فوق العاده برایم می افتد و …، می‌گویند اگر در کنکور قبول نشوم چه خواهد شد؟”

این ترس رو فراموش کنید و فرصت‌ها رو به تأخیر نندازید وگرنه اهداف شما هیچوقت به نتیجه نمیرسه. عادت کنید کاری رو که در فکرش هستید شروع کنید و به پایان برسونید.

مثلاً آلبرت انیشتین از شدت کند ذهنی از مدرسه اخراج شد! اما با تلاش و استقامت خود به یکی از باهوش ترین و موفق ترین افراد دنیا تبدیل شد.

کسانی که به شانس اعتقاد دارید! فرض کنید در تغییر کادر مدیریتی کمپانی های موفق و بزرگ مثلا ژنرال موتورز شانس حرف اول رو میزد یعنی شانس تعیین می‌کرد چه کسانی به عنوان مدیران ارشد اونجا کار کنن. به نظرتون شیرازه تمام کارها از دست در نمیرفت.

در واقع انگیزش و امید رابطه چندان کمی با یکدیگر ندارند. وقتی امید داشته باشیم در پشتوانه آن انگیزه هم خواهیم داشت و وقتی انگیزه داشته باشیم به این معناست که انگیزه مان هم بالاست.

( نکته : یادش بخیر یه زمانی بود که گوشی یا موبایلی بجز نوکیا دست کسی نمیدی همه از دم نوکیا . ولی حالا ما هر برندی رو توی بازار موبایل می بینیم الی نوکیا !

ضمیر ناخودآگاه چیست و چگونه کار می کند؟ + ارتباط آن با قانون جذب

خواص باور نکردنی روغن رازیانه برای پوست، واژن و لاغری + مضرات

بنابراین از خود شروع کنید. اگر درونی آرام داشته باشید، در طوفان حوادث روزگار، آب در دلتان تکان نخواهد خورد.

پاسخ بسیار عالی و تاثیر گذار بود. من این جملات رو روی برگه های رنگی نوشتم و چسبوندم اطراف میز مطالعم روی دیوار و با هربار دیدنشون کل خستگیم از بین میره … سپاس بی کران از شما …

همون طور که دیدین من زیر هر جمله تجربه ای که داشتم یا چیزی که میدونستم با اون متن مرتبطه رو اومدم زیرش گفتم شما هم اگه نظری چیزی در رابطه با جمله های بالا دارین میتونید اون پایین کامنت کنید تا من و بقیه دوستانی که از سایت دیدن می کنند هم از تجربه های شما استفاده کنیم.

من نمی توانم این کار را انجام دهم. من از بدن خودم متنفر هستم

گرچه کنترل درون انسان بسیار مشکل است اما مطمئن باشید از کنترل عوامل بیرونی بسیار ساده تر است.
( نکته : بعضی موقع ها ببین داری به چی فکر میکنی ، ببین تمرکزت رو روی چی گذاشتی .

این یعنی باورهای ما به قدری قدرتمند هستند که می‌توانند حتی دید ما را برای مطالعه جملات انگیزشی به سایت محمد جانبلاغی مراجعه کنید نسبت به زندگی به کلی تغییر دهند! پس با توجه به این قدرت عجیب و غریب باورها، می‌توان گفت که اگر چیزی را باور کنیم و ایمان داشته باشیم که می خواهیم به آن برسیم، قطعاً به آن خواهیم رسید و اتفاقات بسیار خوبی برای ما رخ خواهد داد.

برو کار میکن مگو چیست کار، که سرمایه جاودانی است کار(ملک الشعرای بهار)

با این جمله از کریستیانو رونالدو شروع می کنیم که واقع بنظر من جمله کاملی رو گفته.عشق کریس فوتباله هدفش تو کل زندگیش فوتباله و جوری چسبیده به این هدف،اینقد براش مهمه که گفته بدون فوتبال زندگیش ارزشی نداره.اینجوری باید پایبند بشیم به هدف هامون تا بهشون برسیم.

تو توی سطح عالی کار میکنی. به خوشحالی، پیشرفت و موفقیت ایمان داری، پس کلیک کنید فقط از خوشحالی بگو، فقط از پیشرفت بگو ،فقط از موفقیت بگو.

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

تحصیلات گیره‌ای است که زندگی شما را هنگام سختی‌ها یکپارچه نگه می‌دارد و جلوی از هم پاشیدن آن را می‌گیرد.

طرز تهیه رول بیکن با گوشت چرخ کرده خوش طعم و شیک + عکس مراحل

امروز باید بهترین خودتون باشید. باید از ترس هاتون ،تردید هاتون و خستگی تون جلو بیفتید. مهم نیست که چقدر زندگی براتون تاریکه، باید ماموریت رو کامل کنید.

سعی کنید در درس خواندن هم بهانه نیاورید. اگر هر روز سر خودتان کلاه بگذارید و درس خواندن را به زمان دیگری موکول کنید، مطمئناً نمی‌توانید امتحانات مهمی مثل کنکور را درست پشت سر بگذارید و در آن‌ها به موفقیت برسید.

جملات انگیزشی می توانند به شما انرژی مثبت منتقل جملات انگیزشی سایت جانبلاغی نموده و روز شما را به بهترین روز تبدیل کنند.

یادتان باشد که افراد موفق، به جای این که منتظر ساخته شدن مسیر باشند، خودشان آن مسیر را می سازند.

اپلیکیشن گام برتر همکاری با گام برتر گارانتی ویژه گام برتر هرآنچه باید از مجتبی مصطفایی بدانید تمامی حقوق برای گام برتر محفوظ می باشد.

شما می توانید این جملات را روی بک گراند گوشی، لپ تاپ، روی دیوار اتاقتان، ابتدای دفترهایتان یا هر کجای دیگر که در معرض دیدتان است جملات انگیزشی یادداشت کنید و با دیدن هر باره آن ها، انرژی بگیرید.

Report this wiki page